Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fenomén hromadného nakupování - příčiny jeho rozšíření a postavení spotřebitele na tomto trhu z uživatelské perspektivy
Sedláková, Klára ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Balážová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem hromadného nakupování na slevových serverech, zejména pak příčinami jeho rozšíření do české společnosti a postavením spotřebitele na českém trhu slevových serverů. Práce zkoumá daná podtémata z hlediska uživatelské perspektivy, do které se autorka snaží proniknout prostřednictvím provedení vlastního výzkumu kvalitativního charakteru. Autorka vychází ze sociologických teorií konzumní společnosti, ve kterých se snaží nalézat kořeny úspěšnosti fenoménu a také teoretická východiska k problematice postavení spotřebitele na trhu slevových serverů. Příčiny rozšíření fenoménu jsou v práci zjišťovány formou výzkumu motivačních faktorů, které uživatele slevových serverů vedou k nakupování zde. V práci jsou tedy i stručně vysvětleny sociálněpsychologické pojmy spojené s motivací a lidskými potřebami. Autorka provedla sérii polostrukturovaných rozhovorů. Důraz byl pak kladen zejména na významy, které uživatelé slevových serverů konkrétnímu jednání přisuzovali. Výzkumná část práce se věnuje propojení hlavních příčin rozšíření fenoménu, teoreticky ukotvených v teorii konzumní společnosti, s aspekty, které jsou typické pro tento relativně nový způsob internetového nakupování a následné spotřeby. Výsledné motivační faktory dělí do odpovídajících kategorií. Dále pak řeší...
Fenomén hromadného nakupování - příčiny jeho rozšíření a postavení spotřebitele na tomto trhu z uživatelské perspektivy
Sedláková, Klára ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Balážová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem hromadného nakupování na slevových serverech, zejména pak příčinami jeho rozšíření do české společnosti a postavením spotřebitele na českém trhu slevových serverů. Práce zkoumá daná podtémata z hlediska uživatelské perspektivy, do které se autorka snaží proniknout prostřednictvím provedení vlastního výzkumu kvalitativního charakteru. Autorka vychází ze sociologických teorií konzumní společnosti, ve kterých se snaží nalézat kořeny úspěšnosti fenoménu a také teoretická východiska k problematice postavení spotřebitele na trhu slevových serverů. Příčiny rozšíření fenoménu jsou v práci zjišťovány formou výzkumu motivačních faktorů, které uživatele slevových serverů vedou k nakupování zde. V práci jsou tedy i stručně vysvětleny sociálněpsychologické pojmy spojené s motivací a lidskými potřebami. Autorka provedla sérii polostrukturovaných rozhovorů. Důraz byl pak kladen zejména na významy, které uživatelé slevových serverů konkrétnímu jednání přisuzovali. Výzkumná část práce se věnuje propojení hlavních příčin rozšíření fenoménu, teoreticky ukotvených v teorii konzumní společnosti, s aspekty, které jsou typické pro tento relativně nový způsob internetového nakupování a následné spotřeby. Výsledné motivační faktory dělí do odpovídajících kategorií. Dále pak řeší...
Fenomén slevových serverů a jejich pozice na českém trhu a v zahraničí
Kajabová, Marieta ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Husták, Jan (oponent)
Jsme na počátku 21. století, kdy se díky novým technologiím mění kompletně nákupní chování spotřebitelů, což jde ruku v ruce také se změnou marketingových strategií. Byznys model, který funguje v podstatě již od roku 1887, dostává díky rozvoji internetu a sociálních sítí zcela nový rozměr a je tak úspěšný, že jej zcela oprávněně můžeme označit za fenomén: slevové servery. Cílem mé práce je podat ucelenou analýzu vývoje fenoménu slevových serverů jak v Česku, tak v zahraničí, a nabídnout možné kritické náhledy na tuto problematiku.
Slevové portály jako nástroj komunikace se zákazníkem
Hort, Jakub ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice slevových portálů. V práci je nejprve popsána marketingová komunikace obecně. Další část se věnuje historii slevových portálů ve světě, i v České republice a je popsán způsob fungování slevového portálu. Ve výzkumné části je nejprve představena metodika práce a poté proveden vlastní kvantitativní výzkum. Cílem výzkumu je zjistit postoj, spokojenost a názor zákazníků, kteří slevové portály využívají. Výzkum je realizován prostřednictvím dotazníkového šetření, jeho zhodnocením a potvrzením či vyvrácením stanovených hypotéz.
Vliv slevových portálů na image ubytovacích a stravovacích zařízení
Nováková, Petra ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o slevových portálech a jejich vlivu na image ubytovacích a stravovacích zařízení. První kapitola je věnována jejich vývoji a současném stavu v České republice. Další kapitola je zaměřena na prezentaci stravovacích a ubytovacích zařízení na slevových portálech. Poslední kapitola je věnována praktickému průzkumu a přináší zajímavé poznatky od provozovatelů, kteří s tímto způsobem prodeje mají zkušenosti.
Analýza trhu slevových portálů v České republice z pohledu zákazníka
Šíp, Petr ; Mészáros, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje nabídky na trhu slevových portálů v České republice a vytváří model slevového portálu dle preferencí zákazníka. Nejprve je popsáno elektronické podnikání. Poté je vysvětlen koncept hromadného nakupování. Je popsána historie vývoje slevových portálů. Následuje bezpečnost slevových portálů. Dále jsou popsány přínosy a omezení pro účastníky. Je vyhodnocen dotazníkový průzkum mezi spotřebiteli a z něj zjištěny jejich preference. Dále jsou vytvořeny měsíční nabídky slev nabízených na třech českých slevových portálech a je provedena jejich analýza. V závěru je na základě odpovědí z vyplněných dotazníků a provedených analýz vytvořen model slevového portálu.
Servery hromadného nakupování
Kopřiva, Michal ; Svoboda, Miroslav (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Práce analyzuje systém šíření slev pomocí serverů hromadného nakupování. Hromadné nakupování je vymezeno jako druh distribuce kuponů, které jsou jedním z druhů slev. Následná analýza na datech o prodejích a dotazníkovém šetření shrnuje, že limity, které charakterizují hromadné nakupování, nejsou výrobci příliš využívány. Dále ukazuje, že společenský aspekt prodeje je zásadní odlišností od ostatních druhů kuponů. Analýza sortimentu zjišťuje, že se jeho struktura zásadně liší od klasických kuponů. Servery hromadného nakupování prodávají hlavně novinky na trhu a služby se společenským rozměrem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.